top of page
rrebel-tech-20.jpg

Hasteoppdrag.

Uforutsette situasjoner kan oppstå fra tid til annen og når uhellet først er ute skal vi løse problemet effektivt og med et kaffefaglig fotavtrykk. Vi legger ære i å gjøre responstiden så kort som mulig og med servicebiler utstyrt med et bredt delelager skal løsningen aldri være langt unna. Akutt driftsstans hos kunder med vedlikeholdsavtale blir alltid prioritert

Hvordan

Ring eller mail
Mandag – Fredag 08:00-16:00. Hvis det er akutt, skru av strøm- og eventuelt vanntilførsel.

Beskrivelse

Gi oss en detaljert utstyrs- og problembeskrivelse, og hvor og når dette ønskes løst.

Reservedeler

Vi avklarer hvorvidt nødvendige reservedeler og monteringsmateriell er tilgjengelig eller må bestilles.

Rydd plass

Teknikeren får god oversikt og jobber dermed mer effektivt.

Gi informasjon

Det er en fordel hvis kunder og ansatte forberedes på eventuell nedetid.

Feilsøking og problemutbedring

Servicetekniker feilsøker og utbedrer feilen etter Barista Service´ sjekkliste.

Kvalitetssikring

Driftstabilitet og bryggeresultat kvalitetssikres med presise måleinstrumenter.

Servicerapport

Etter endt oppdrag mottar du en servicerapport.

rrebel-tech-16.jpg

Våre gjester skal ikke få en dårlig opplevelse på grunn av driftsstans eller defekter på maskinene vi bruker. Barista Service har rask responstid og sender konsekvent autoriserte og hyggelige teknikere som alltid har med seg de reservedelene som behøves for å utbedre feilen.

Tim Wendelboe

Vi tilbyr service, vedlikehold og reservedeler til følgende merkevarer:

banner_all_logos.jpg
bottom of page